6 نکته مهم درباره دستگاه لاغری ال پی جی (LPG)+هزینه هر جلسه

خانه و زندگی بیشتر به مسائل زنان که ستون و بنیاد هر خانه میباشند خواهد پرداخت

6 نکته مهم درباره دستگاه لاغری ال پی جی (LPG)+هزینه هر جلسه

۶۶ بازديد

امروزه به دلایل مختلف مثل تحرک پایین و غذاهای ناسالم مانند انواع فست فودها چاقی یکی از بیماری های رایج در میان مردم سرتاسر جهان شده است. معمولا خانم ها روی این موضوع حساس تر هستند و حتی خانم هایی که از نظر وزنی مشکلی ندارند می خواهند بدنشان خوش فرم تر شود. یکی از روش هایی که در سال های اخیر برای لاغری موضعی و جوان سازی پوست کاربرد دارد استفاده از دستگاه ال پی جی است. این دستگاه با حمله به سلولیت های بدن باعث لاغری موضعی فوق العاده ای می شود و روش بدون درد و راحتی است.

شما مخاطب عزیز اومایی با خواندن این مطلب به طور کامل با این دستگاه آشنا می شوید تا در صورت تمایل با خیال راحت بتوانید از آن استفاده کنید.

در این مقاله می خوانیم:

دستگاه ال پی جی (LPG) چیست؟
نواحی قابل درمان توسط دستگاه لاغری LPG
عوارض جانبی LPG و هزینه هر جلسه لاغری با ال پی جی
6 نکته مهم درباره دستگاه لاغری ال پی جی


دستگاه ال پی جی (LPG) چیست؟

دستگاه ال پی جی یک روش درمانی غیر تهاجمی است که با حمله به سلولیت ها در بدن باعث چربی سوزی موضعی می شود. درمان با این دستگاه حدود 20 جلسه طول می کشد. البته به وضعیت جسمانی شما و میزان چاقی نیز بستگی دارد. خوشبختانه این دستگاه یک روش سریع می باشد و نتایج پس از حدود 6 جلسه درمان دیده می شود. هر جلسه حدود 45 دقیقه طول می کشد و می توانید درمان را دو بار در هفته انجام دهید.

روش درمان با این دستگاه به شکل ماساژ است. غلطک دستی ماساژور دهنده دستگاه توسط تکنسین بر روی مناطق مورد نظر حرکت می کند. غلطک ماساژ پوست را همراه با بافت نرم می کند. ماساژ پوست نه تنها راهی برای درمان سلولیت جمع شده است که باعث چاقی موضعی می شود، بلکه راهی برای افزایش جریان خون و جلوگیری از احتباس آب اضافی در بدن هم می باشد که باعث جوان سازی پوست خواهد شد. همچنین همراه با خروج آب از بدن، چربی و سموم نیز از پوست خارج می شوند و بدن کاملا نسبت به این موارد پاک سازی می گردد. (12 نکته مهم در لاغری موضعی با کویتیشن)

توجه توجه:

هر روش لاغری که استفاده کنید با انجام ورزش های روزانه و رعایت رژیم غذایی جواب بهتری می دهد. بنابراین توصیه می شود پس از این ماساژ ورزش کنید و رژیم غذایی سالم داشته باشید!

دستگاه LPG و لاغری موضعی

LPG یک روش لاغری بدن با ماساژ عمیق و مکش است. در این روش اکسیژن و خون از طریق دستگاه به قسمت های سلولیت می رسد و سپس آب از این سلول ها از طریق ادرار خارج می شود. به همین دلیل در طول درمان 20 جلسه نوشیدن آب زیاد توصیه می شود تا بدن دچار کمبود آب نشود. با خلاص شدن بدن از سلولیت، بدن لاغرتر به نظر می رسد و پوست محکم تر می شود.

نواحی قابل درمان توسط دستگاه لاغری LPG

قسمت هایی از بدن که به درمان و لاغری با دستگاه ال پی جی پاسخ مناسبی می دهند عبارتند از:

  • ران
  • باسن
  • اطراف لگن
  • سلولیت پهلو
  • پوست شل و افتاده
  • چاقی موضعی تمام ناحیه‌های بدن

مقاله پیشنهادی اوما: ١٠ دستگاه لاغری موضعی موجود در ایران

عوارض جانبی LPG و هزینه هر جلسه لاغری با ال پی جی

این دستگاه فاقد نور و اشعه هست و در واقع ماساژ به وسیله یک سیستم کاملا مکانیکی انجام می شود. به همین دلیل، عوارض جانبی به جز اندکی کبودی گزارش نشده است.  هزینه هر جلسه لاغری با ال پی جی نسبت به مکان کلینک و زمان هر جلسه متغییر است و از جلسه ای 60 تا 120 تومان متغییر می باشد. شما در ابتدای دوره درمان هم باید به طور جداگانه هزینه ای را بابت لباس مخصوص این دستگاه پرداخت کنید. 

6 نکته مهم درباره دستگاه لاغری ال پی جی

در اینجا به موارد مهمی در مورد دستگاه ال پی جی اشاره شده است:

1- آیا LPG پوست را سفت می کند؟

LPG پوست را سفت می کند! نکته اصلی این درمان این است که سلولیت را در قسمت های آسیب دیده کاهش می دهد. با کاهش سلولیت از طریق ماساژ، گردش خون در بدن افزایش می یابد و این روند باعث تحریک فرایند سوزاندن چربی می شود. از طرفی با افزایش جریان خون الاستیسیته پوست افزایش پیدا کرده، صاف و سفت می شود!

2- آیا درمان ضد سلولیتی دستگاه با موفقیت است؟

واکنش بدن افراد مختلف متفاوت هست، اما بسیاری از مردم درمان با این روش را موفق اعلام کرده اند. همچنین قبل از استفاده از این دستگاه باید آزمایش هورمونی بدهید تا مطمئن شوید چاقی های قسمت های مختلف به دلایل هورمونی نباشد. در این صورت با ال پی جی نتیجه کمتری نسبت به افراد دیگر خواهید گرفت.

3- آیا می دانید بهتر است پس از لیپوساکشن از دستگاه ال پی جی استفاده شود؟

لیپوساکشن ممکن است باعث کاهش چربی شود، اما باعث درد، سفتی و کبودی رنگ پوست هم می شود. برای جلوگیری و بهبود سریع این عوارض بعد از عمل، بهتر است چندین جلسه درمان LPG انجام شود تا با گردش خون بهتر عوارض لیپوساکشن از بین رفته و پوست یک دست شود. 

 

دستگاه ال پی جی و لاغری

4- تاثیر و ماندگاری روش LPG چقدر طول می کشد؟

این روش برای سفت شدن پوست صورت نیز استفاده می شود. یکی دیگر از مزایای مهم در این روش تاثیر طولانی مدت آن است. اثرات می تواند تا شش ماه ادامه یابد. البته مدت زمان تاثیر برای افراد مختلف متفاوت است و به سلامتی، سن و شیوه زندگی بستگی دارد. مثلا اگر بعد از آن ورزش کنید و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید ماندگاری آن بیشتر است.

5- آیا روش LPG برای کاهش سلولیت استفاده می شود؟

بله LPG دقیقا برای کاهش سلولیت استفاده می شود. نکته اصلی این درمان این است که پوست را از طریق خلاص شدن بدن از سلولیت قوی تر و سفت تر می کند. بعد از ماساژ، سلول های چربی از بدن خارج می شوند. به همین دلیل باید بعد از هر جلسه و تا جلسه بعدی به مقدار زیادی آب بنوشید و به طور مرتب ورزش کنید تا سلولیت بازگشت نکند!

6- آیا لیپوماساژ همراه با LPG انجام می شود؟

بله، لیپوماتیک و لیپوماساژ همراه با LPG اثر می کند! غلطک دستگاه، نقاط ضعف را ماساژ می دهد و به گردش خون در سلول های چربی و سوزاندن بهتر چربی ها کمک می کند (15 نکته مهم درباره لیپوماتیک).

سخن آخر

درست است که امروزه با پیشرفت علم پزشکی دستگاه های مختلفی که اتفاقا خوب هم جواب می دهند در کلینیک ها و بازار موجود هستند اما یادتان باشد در کنار استفاده از همه این دستگاه ها داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه به ایده آل نگه داشتن وزنتان و کاهش هزینه های این چنینی کمک بزرگی می کند و سلامت شما نیز افزایش می یابد. 

[collapse id=2635]

منبع: سلامت بانوان اوما

تاثیر دمنوش لاغری بر کاهش وزن

1- تاثیر دارویی بر بدن

2- سم زدایی بدن

3-بهبود روند کاهش وزن

معرفی بهترین دمنوش های لاغری

1- چای سبز

یکی از نوشیدنی های توصیه شده برای کاهش وزن، چای سبز با آنتی اکسیدان های قوی با نام catechins وEpigallocatechin gallate است. این آنتی اکسیدان ها با افزایش سوخت و ساز بدن منجر به کاهش وزن و چربی های شکمی می شوند. دمنوش سبز یکی از سالم ترین نوشیدنی های این سیاره محسوب می شود و اعتقاد بر این است که بسیاری از مزایای سلامت، از جمله پیشگیری از سرطان را به ارمغان می آورد. این دمنوش از برگ های بالایی گیاه Camellia sinensis بدست می آید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.